2 kräftfria kräftfester och en födelsedagsfest!

Ja, då var det fredag igen då. I dag har jag förberett mig inför helgens planer. Det är nämligen dags för tre fester denna helg så det gäller att förbereda sig ordentligt. I kväll ska vi på kräftskiva utanför Borensberg hos några vänner, ska bli riktigt härligt med en avslutande fest för sommaren. Fast det blir ju förstås endast med cola och snacks för min del. Men jag kan ha kul ändå 🙂

I morgon fyller lillasyster 20 år! Gud, vad tiden går fort.. Hon var ju nyss den där lilla ettriga saken som sprang efter en vart man än gick och skulle alltid leka  med mig och göra allt som jag gjorde. Fast det saknar jag iofs inte speciellt… 😛 Har i dag fixat klart med hennes present från mig. Hoppas hon blir glad i morgon, kan ju inte skriva vad jag fixat än! Så dit ska vi alltså på dagen i morgon.

På lördagskvällen är det dags för åter en kräftskiva!! Jag vet! Och jag äter ju inte ens kräftor!! Haha 😀 Men allt annat runt omkring är ju också gott och trevligt. Denna kväll är det hos Nicklas föräldrar i Nergårn. Så det blir alltså för mig att äta och dricka onyktert och vara fyllechaffis hela helgen. Vi får väl se vilken av alla dessa fester som blir den värsta. Man kan tro att det är ungdomarnas, men förra året slutade det med att alla i Nergården låg och sov vid 23-tiden efter vad jag antar rätt många snapsar och ölflaskor 😀

Återkommer efter helgen med bevis om hur alla fester slutade 🙂

0 Svar to “2 kräftfria kräftfester och en födelsedagsfest!”



  1. Kommentera

Lämna en kommentar




september 2009
M T O T F L S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930