A new year, a new life!

1. Gjorde du nåt i år som du inte gjort förrut? varit arbetslös, segat och inte tränat speciellt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
3. Blev några/någon av dina vänner föräldrar i år? ja, Anna, tydligen till tvillingar för några månader sen! Fick jag veta nyss 🙂 Och sen Josse igen.
4. Dog någon som stod dig nära? Inte så nära, men dock så jobbigt, Nicklas mormor Birgitta.
5. Vilka länder besökte du? Hehe, Sverige 😛
6. Är det något du saknat 2009 som du vill ha år 2010? Jobb, en härlig lägenhet att stanna i tillsammans med Nicklas, ett lyckligare liv, och till sist vill jag ha tillbaka min vältränade kropp!
7. Vilka dagar från 2009 kommer du alltid att minnas? Examensdagen den 6 Juni, Birgittas begravningsdag m.m.
8. Vad var din största framgång 2009? Te examen! Och att inte ge upp utan komma igen efter att ha sjunkit till botten flera gånger om.
9. Största misstaget? Att vara så upptagen med min egen lycka just för stunden att jag inte såg en väns dåliga mående i rätt tid och på rätt sätt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, såklart i magen varje dag, året om. Skadade mig ordentligt gjorde jag ju bara några timmar innan det nya året, i armen 😛
11. Bästa köpet? Gymkortet, fast det va ju mamma som bjöd på det… Själv har jag ju levt på Nicklas och inte haft råd me nåt typ 🙂
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat! haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? mina närmaste vänner, familjen och Nicklas genom att stötta mig.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Quintino med Parapapa…
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare tyvärr
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit hand om mina vänner mer så både dom och jag mått bättre.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ingenting, alltså att göra ingenting..
18. Hur tillbringade du julen? med familjen
19. Blev du kär i år? jag är alltid kär!
20. Favoritprogram på TV? Desperate houswifes
21. Bästa boken du läste i år? Nu vill jag sjunga dig milda sånger. Även det kanske inte är den bästa jag läst, gav den mig ett lugn för stunden.
22. Största musikaliska upptäckten? Jag ska aldrig sluta sjunga och spela igen för det är mitt liv!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En hel del, men en heldag med Nicklas i Sthlm med middag, glass och där jag fick välja ut en klänning jag ville ha.
25. Något du önskade dig men inte fick? en systemkamera
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Det var nog den dagen på stan med Nicklas, sen åkte vi hem till Lkpg och hade myskväll.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att jag blivit friskare tidigare så jag kunde jobba och umgås mer med vänner.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? en storlek större haha
29. Vad fick dig att må bra? mina fantastiska vänner, familjen och underbara Nicklas som gjort allt för mig!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen aning
31. Vem saknade du? mig själv
32. De bästa nya människorna du träffade? Inga direkt bästa nya, men däremot många bästa gamla som jag tagit upp kontakten med igen.

1 Svar to “A new year, a new life!”


  1. 1 Annie 29 januari 2010 kl. 12:05

    Grattis till lägenheten!!! Det är alltid roligt att inreda och planera, även om jag är sämst på att verkställa mina planer 😉


Lämna en kommentar




januari 2010
M T O T F L S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031